محمد رضا ابرقویی رئیس دانشگاه ازاد مهریز در مراسم کلنگ زنی مسجد این دانشگاه :

 رشد واحدمهریز در چند سال گذشته بر هیچ کدام از اهالی علم ودانش پوشیده نیست.

یزدفردا "محمد رضا ابرقویی رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد مهریز در مراسم کلنگ زنی مسجد این واحد دانشگاهی و در جمع مدیران ادارات.ریس واعضای شورای شهر شهرستان مهریز گفت: رشد دانشگاه ازاد اسلامی واحد مهریز در چند سال گذشته بر هیچ کدام از اهالی علم ودانش پوشیده نیست.

وی افزود:در دو سال گذشته تعداد دانشجوی ما بصورت جهشی افزایش یافته است بگونه ای که در طی دو سال از 400نفر به بیش از 1500 نفر افزایش یافته است

تمام سعی ما بر این است که با فراهم کردن بهترین امکانات آموزشی ورفاهی برای دانشجویانی ک از سایر نقاط کشور به این شهر برای ادامه تحصیل به مهریز می ایند و تا پایان تحصیلات خود در این شهر هستند با هر مدرک و در هر مقطع تحصیلی که فارغ التحصیل شدند از مهریز و دانشگاه آزاد اسلامی آن به نیکی یاد کنند.

وی تصریح کرد:امکانات اموزشی و ازمایشگاهی ما در بین واحد های همجوار کم نظیر است.

وی افزود:من به عنوان مدیر این مجموعه همچون گذشته اعلام میکنم که درب های دانشگاه به روی هر کسی که میتواند در زمینه توسعه فضای فرهنگی وبا ارائه برنامه های فرهنگی ما را در راستای تحقق اهداف فرهنگی وحفظ ارزشها کمک کند باز است.

وی خاطر نشان کرد نقش مسجد در توسعه و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی انکار ناپذیر است و امیدواریم با احداث این مسجد بتوانیم علاوه بر فعالیت های دینی شاهد اجرای برنامه های فرهنگی بطور گسترده باشیم باید بستری مناسب برای حفظ وتوسعه ارزشها فراهم شود محصول این دانشگاه باید افرادی متخصص ومتعهد، صادق وامین باشند بطوری که باعث افتخار این واحد دانشگاه هی شوند.

حجت اسلام حسینی امام جمعه موقت مهریز نیز در ان مراسم: ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر افزود:پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نقطه عطفی در تاریخ بزرگ کشور ما بود.

وی افزود: وجود مراکز آموزش عالی مثل دانشگاه در شهر باعث رونق و پویایی شهر میشود پیشرفت مجموعه ای مثل دانشگاه در شهر باعث پیشرفت وشناساندن شهر به کشور میشود.رشد و پیشرفت مثال زدنی دانشگاه آزاد زبان زد خاص وعام بوده است ما نباید بگونه ای رفتار کنیم که خللی در رشد این مجموعه فرهنگی بزرگ وتاثیر گذار در شهر بوجود بیاید.

امام جمعه موقت مهریز با تشکر از محمد رضا ابرقویی ریس واحد مهریز گفت: تلاش های مدیر ومجموعه این واحد دانشگاهی در راستای تحقق اهداف آموزش حفظ ارزشها وتوسعه فرهنگی وپیشرفت روز افزون این مجموعه قابل تحسین است همه مسئولان همچون گذشته باید با اتحاد وهمدلی وحمایت از چنین مجموعه های فرهنگی که نقش تاثیر گذاری در شناخت شهر به کشور را دارد تلاش کنیم تا مهریز به عنوان یکی از برترین شهرستان های استان به کشور معرفی شود.وی با بیان اهمیت مسجد در کشور افزود:ساخت و رونق مساجد یکی از برکات بزرگ انقلاب است و تقارن مراسم کلنگ زنی مسجد دانشگاه آزاد مهریز با ایام ا... دهه فجر را به فال نیک میگیریم و امیدورایم در دهه فجر آینده شاهد بهره برداری از این مکان مقدس باشیم.

مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز با 600 متر مربع و با اعتباری 330 میلین تومان ساخته میشود که که از این مبلغ 100 میلیون تومان کمک خیری است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا